اپیشو

تلفن تماس :

09939944028

  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. دسته‌بندی نشده
  6. /
  7. ساخت اپلیکیشن اندروید بدون...

ساخت اپلیکیشن اندروید بدون برنامه نویسی

همه ما روزانه از صدها اپلیکیشن مختلف بهره می‌بریم، اما آیا دوست دارید که اپلیکیشن مختص به خود را داشته باشید؟ امروزه ساخت اپلیکیشن اندروید بدون برنامه‌ نویسی نیز ممکن شده است تا هر فرد یا کسب و کاری بتواند با کم‌ترین میزان مهارت، بهترین اپ‌ها را در اختیار داشته باشد. اگر قصد دارید با این موضوع بیشتر آشنا شوید، ادامه متن را از دست ندهید.

چرا باید اپلیکیشن داشته باشیم؟

به طور کلی می‌توان بیان کرد که کاربران مختلف با اپلیکیشن‌ها رابطه بهتری دارند. آن‌ها ترجیح می‌دهند تا به جای مراجعه مجدد به یک وب‌سایت، اپلیکیشن مختص به همان وب‌سایت را بر روی تلفن همراه خود داشته باشند تا بتوانند در زمان نیاز از آن بهره ببرند. این موضوع موجب می‌شود تا در وقت‌شان صرفه‌جویی شود و از سوی دیگر با رابطه کاربری مناسب‌تری روبه‌رو باشند.

در کنار این موارد، باید به این نکته توجه داشته باشید که امروزه همه کسب و کارها به فکر راه‌اندازی اپلیکیشن‌های ویژه خود هستند. تفاوتی ندارد که در چه حوزه خاصی مشغول به فعالیت هستید، زیرا در هر صورت لازم است خیلی سریع و زودتر از سایر رقبا نسبت به ساخت اپلیکیشن اندروید اقدام کنید.

با استفاده از اپلیکیشن‌ها تعداد بازدید کاربران از خدماتی که ارائه می‌کنید به شکل شگفت‌انگیزی چند برابر می‌شود. این موضوع در کنار هزینه بسیار کم مربوط به ساخت اپلیکیشن‌های «وب‌ ویو» دو امتیاز مثبت به شمار می‌آيند که هر دوی آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

ساخت اپلیکیشن اندروید بدون برنامه نویسی

اپلیکیشن وب ویو چیست؟

در بخش پیشین گفتیم که ساخت اپلیکیشن‌ های اندرویدی آن هم بدون برنامه‌نویسی ممکن است،‌ اما باید توجه داشته باشید که این اپ‌ها با برنامه‌های عادی کمی متفاوت هستند و به آن‌ها اپلیکیشن وب ویو گفته می‌شود. در واقع می‌توان بیان کرد که اپلیکیشن‌‌ های وب‌ ویو یک نسخه از وب‌سایت شما محسوب می‌شوند، اما رابط کاربری مشابه اپلیکیشن در آن‌ها به کار رفته است.

از سوی دیگر، وقتی که اپلیکیشن‌ های خود را بدین نحو تولید می‌کنید، کاربران همواره یک شورتکات ویژه بر روی صفحه اپ‌های خود دارند تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خدمات شما دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن‌های وب‌ ویو حجم بسیار کمی از حافظه تلفن کاربران را اشغال می‌کنند و این موضوع یک گزینه عالی برای آن‌ها است.

بیشتر بخوانید : اپلیکیشن وب ویو چیست ؟

این اپلیکیشن‌ها سرعت بالایی در بارگذاری متون و تصاویر دارند. بنابراین اگر در درون وب‌سایت خود به شکل گسترده‌ای از تصاویر استفاده می‌کنید، حتماً باید ساخت اپلیکیشن اندرویدی بدون برنامه نویسی و تنها با سیستم وب ویو را در نظر داشته باشید.

تبدیل سایت به اپلیکیشن وب ویو روش است که تمامی نیازهای کاربران شما را به طور کامل رفع کنند و محدودیت خاصی نیز نداشته باشند. بی‌دلیل نیست که امروزه حتی شرکت‌های بسیار بزرگ نیز به فکر ساخت و استفاده از اپلیکیشن‌ های وب ویو هستند و این موضوع را جدی گرفته‌اند.

چه سرویسی بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌کند؟

اگرچه اپلیکیشن‌های وب ویو بدون دانش برنامه‌نویسی به تولید می‌رسند، اما این بدان معنا نیست که شما می‌توانید از هر سرویسی برای رسیدن به اهداف مدنظر خود بهره ببرید. به همین جهت، لازم است که تنها معتبرترین و کاربردی‌ترین سرویس ارائه‌دهنده چنین خدماتی را انتخاب کنید.

اپیشو به ادرس appysho.com از نظر کاربران بسیار زیادی به عنوان بهترین و مناسب‌ترین سرویس طراحی اپلیکیشن بدون برنامه نویسی شناخته می‌شود. در اپیشو می‌توانید اپ موردنیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید و آن را در اختیار افراد مدنظرتان قرار دهید. اپ‌های ساخته شده توسط اپیشو به طور کامل با نسخه‌های مختلف اندروید سازگار هستند. این بدان معناست که همه افراد می‌توانند به راحتی آن‌ها را نصب کنند و با مشکل خاصی از این نظر مواجه نمی‌شوند.

هزینه مربوط به تهیه این اپلیکیشن‌ها چقدر است؟‌

یکی از مهم‌ترین مواردی که اکثر کاربران در زمان ساخت اپلیکیشن موردنیازشان با آن روبرو خواهند شد، بحث هزینه است. ساخت اپلیکیشن‌ها معمولاً فرایندی هزینه‌بر محسوب می‌شود، اما با کمک سرویس اپیشو دیگر لازم نیست که در این زمینه نگرانی داشته باشید.

بهره‌گیری از سیستم وب‌ ویو موجب می‌شود تا هزینه‌های کلی ساخت اپلیکیشن برای شما به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. این در حالی است که کیفیت اپلیکشن‌ ساخته شده به هیچ عنوان کاهش نمی‌یابد و به بهترین شکل ممکن قابل استفاده خواهد بود. بنابراین اگر بودجه شما محدود است و یا دوست ندارید هزینه بسیار زیادی را صرف ساخت اپلیکیشن‌ کنید، حتماً اپلیکیشن‌های وب ویو و سرویس اپیشو را به عنوان یک گزینه مهم در نظر بگیرید.

طراحی اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

سخن پایانی

وقتی صحبت از مهم‌ترین روش‌ های ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی به میان می‌آيد، همه ما به یاد اپلیکیشن‌های وب ویو می‌افتیم. این اپ‌ها به سادگی ساخته می‌شوند و در درون یک مرورگر قابل استفاده هستند. به منظور به کارگیری این اپ‌ها لازم است به سراغ سرویس‌هایی همچون اپیشو بروید. این سرویس ویژه قادر است هر وب‌سایتی را به یک اپلیکیشن ویژه موبایل تبدیل کند.

آنچه در این مطلب میخوانید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
پیامک
باز کردن بستن
تماس با ما