اپیشو

تلفن تماس :

09939944028

  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. دسته‌بندی نشده
  6. /
  7. چه زمانی باید برای...

چه زمانی باید برای سفارش ساخت اپلیکیشن اقدام کرد؟

سفارش ساخت اپلیکیشن، طراحی سایت و…. این روزها با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. چراکه سبک زندگی مردم و شیوه‌های کسب و کار متحول شده و گوشی‌های هوشمند نقش بسیار موثری در این تغییر و تبدیلات دارند. در حال حاضر بیشتر افراد خریدهای خود را از طریق آنلاین و با کمک اپلیکیشن‌ها به سرانجام می‌رسانند و یا برای تماشای فیلم و سریال به این برنامه‌ها مراجعه می‌کنند. انجام امور بانکی، خرید و فروش محصولات و دریافت خدمات، آموزش و… نیز ضرورت و اهمیت ساخت اپلیکیشن را بیش از پیش مشخص و برجسته می‌سازد.

پس اگر شما هم به دنبال افزایش محبوبیت برند و کسب و کار خود هستید پیش از هر چیز باید به ساخت اپلیکیشن اقدام کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار و برندتان جذب نموده و سود فراوانی را از آن خود سازید.

به طور کلی، راهکارها و روش‌های متنوعی برای موفقیت در کسب و کار وجود دارد و سفارش ساخت اپلیکیشن یکی از بهترین و مناسب‌ترین این گزینه‌ها برای رشد و توسعه کسب و کار شما است.

در این مقاله به این پرسش پاسخ خواهیم داد که چه زمانی باید برای سفارش ساخت اپلیکیشن وب ویو اقدام کرد تا بهترین و مطلوب‌ترین نتایج به دست آید. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

زمان ساخت اپلیکیشن برای سایت

بهترین زمان سفارش ساخت اپلیکیشن

اینکه بهترین زمان برای ساخت اپلیکیشن سفارشی و اختصاصی چه زمانی است، به نظرات و سلیقه‌های شخصی شما بستگی دارد. در حال حاضر بسیاری از صاحبان کسب و کارها پس از گذشت مدت زمان‌های طولانی مانند یک ماه، چند ماه و یا حتی چند سال به این کار اقدام می‌نمایند.

برخی نیز ترجیح می‌دهند در همان ابتدای فعالیت شغلی خود یک اپلیکیشن سفارشی و کاملا اختصاصی برای کسب و کارشان طراحی کنند تا فعالیت­های اقتصادی، خدماتی و یا اجتماعی خود را توسعه و رونق بخشند. نظر کارشناسان نیز در زمینه بهترین زمان سفارش طراحی و ساخت اپلیکیشن با یکدیگر فرق می‌کند.

بعضی از کارشناسان این حوزه بر این باورند که باید مدت زمان خاصی از طراحی سایت بگذرد تا کسب و کار مورد نظر فرصت دیده شدن پیدا کرده و جایگاه مناسبی در میان مخاطبان به دست آورد. پس از گذشت این مدت زمان می‌توان برای تبدیل سایت به اپلیکیشن اقدام کرد..

این ماجرا یک سوی دیگر هم دارد. در آن سو کارشناسان بر این باورند که بهترین کار برای صاحبان مشاغل این است که سفارش ساخت اپلیکیشن اختصاصی خود را به صورت همزمان با طراحی سایت و آغاز کسب و کار اینترنتی خود انجام دهند.

در این صورت امکان یکپارچه سازی اطلاعات مشتریان و محصولات عرضه شده در سایت و اپلیکیشن به سادگی فراهم خواهد شد. در غیر این صورت باید فرایندهای پیچیده‌تری را پشت سر بگذارید و مدت زمان بیشتری صرف کنید.

همین عامل نیز سبب شده تا بسیاری از شرکت‌های بزرگ که نیاز به سیستم‌های یکپارچه برای مدیریت مشتریان و ارتباط و تعامل با آن‌ها دارند همزمان با سفارش طراحی سایت، یک نسخه وب اپ و یا تحت وب اپلیکیشن نیز طراحی کنند.

در این صورت اطلاعات موجود در وب سایت و اپلیکیشن به راحتی یکسان سازی شده و سرعت بالاتری در ارائه خدمات و فروش محصولات خواهند داشت.

مزایای سفارش ساخت اپلیکیشن در موقع مناسب

فرقی نمی‌کند که چه زمانی را برای سفارش ساخت اپلیکیشن اختصاصی و متناسب با کسب و کار خود انتخاب کرده باشید. در هر صورت ساخت و طراحی اپ برای شما مزایای منحصر به فردی به همراه خواهد داشت. در ادامه برخی از مهمترین این مزایا ذکر شده است.

سبقت گرفتن از رقبای کاری

در حال حاضر بسیاری از مردم برای انجام کارهای خود به گوشی موبایل و اپلیکیشن‌های مختلف مراجعه می‌کنند. به همین دلیل یکی از نخستین گام‌ها برای دستیابی به موفقیت شغلی، طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایلی است که به شما کمک می‌کند تا گام‌های بعدی موفقیت را نیز پشت سر هم طی کنید.

سفارش ساخت اپلیکیشن موبایلی می‌تواند به شما کمک کند تا از رقبای کسب و کار خود سبقت بگیرید. به ویژه اینکه بسیاری از صاحبان مشاغل در حال حاضر به شیوه سنتی عمل می‌کنند و به طراحی و سفارش ساخت اپلیکیشن و یا وب سایت اقدام نمی‌نمایند. به همین دلیل فرصت و موقعیت مناسبی فراهم شده تا شما بتوانید گوی سبقت را از رقبای کاری خود بربایید.

ارتباط و تعاملات ۲۴ ساعته با مشتریان

طراحی و ساخت اپلیکیشن مزیت بسیار مهم دیگری را نیز برای صاحبان مشاغل مختلف تجاری و خدماتی به وجود خواهد آورد و آن مزیت هم، امکان ارتباط و تعامل بیشتر و ۲۴ ساعته با مشتریان است.

در واقع اپلیکیشن موبایلی با محدودیت‌هایی از قبیل زمان، وقت و ساعت مواجه نیست و هر زمانی که کاربران ترجیح دهند می‌توانند از آن استفاده کرده و به خدمات و محصولات شما دسترسی داشته باشند.

کاهش هزینه‌های تبلیغاتی

بسیاری از صاحبان مشاغل گمان می‌کنند که سفارش ساخت اپلیکیشن برای آن‌ها هزینه‌های بسیار زیادی ایجاد می‌کند. به همین دلیل از این کار صرف نظر می‌نمایند. در حالی که این گمان صحیح نیست. این احتمال وجود دارد که سفارش ساخت اپلیکیشن موبایلی در ابتدا و شروع کار هزینه‌هایی را برای شما به وجود آورد.

اما در ادامه و با کاهش هزینه‌های مربوط به تبلیغات و بازاریابی، به نفع شما خواهد بود. شما می‌توانید به راحت‌ترین شکل ممکن از امکانات و قابلیت‌های مختلف اپلیکیشن موبایلی برای فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی خود استفاده کنید.

یکی از این قابلیت‌ها قابلیت ارسال نوتیفیکیشن و یا بازی سازی است. در صورت استفاده از این قابلیت‌ها نیازی به چاپ بروشور و یا کاتالوگ‌های تبلیغاتی و دیگر وسایل و امکانات بازاریابی پرهزینه نخواهید داشت.

برجسته سازی نام و عنوان تجاری

طراحی و ساخت اپلیکیشن نشان دهنده احترام و ارزش کسب و کار شما به مخاطبانتان است. مخاطب نیز این موضوع را درک کرده و برای برند و کسب و کار شما ارزش و اهمیت ویژه‌ای قائل خواهد شد. همین عامل کفایت می‌کند تا روز به روز نام و عنوان تجاری و برند شما برجسته‌تر و ماندگارتر گردد.

سفارش ساخت اپلیکیشن کمک می‌کند تا شما بتوانید محصولات و خدمات بیشتری را در اختیار متقاضیان قرار دهید و یا از طریق اپ به اطلاع رسانی جشنواره‌ها و رویدادهای جدید پیش رو، تخفیف‌ها، پیشنهادات و…. اقدام کنید.

آنچه در این مطلب میخوانید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
پیامک
باز کردن بستن
تماس با ما