اپیشو

تلفن تماس :

09939944028

  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. دسته‌بندی نشده
  6. /
  7. ۱۰ دلیل داشتن سایت...

۱۰ دلیل داشتن سایت و اپلیکیشن در کنار هم

برای پیشرفت کسب و کار خود و رونق بخشی به آن باید از راهکارهای مختلفی استفاده کنید و امکانات متنوع و به روز را به کار گیرید. در غیر این صورت از رقبای کاری خود عقب خواهید ماند و سود فراوانی از دستتان خواهد رفت. دو مورد از بهترین امکانات و راهکارها برای پیشرفت شغلی شما سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها هستند. اگر از هر دو این امکانات در کنار هم استفاده کنید می‌توانید خدمات مناسب‌تر و سریع‌تری را در اختیار کاربران قرار دهید و به افزایش فروش محصولات و عرضه خدمات بیشتر کمک رسانید. به همین دلیل توصیه بسیاری از کارشناسان این است که باید سایت و اپلیکیشن را در کنار یکدیگر طراحی نموده و از هر دو آن‌ها کمک بگیرید.

در این مقاله ۱۰ دلیل داشتن سایت و اپلیکیشن در کنار هم را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم در این زمینه با دغدغه‌ای روبرو شده و یا پرسشی دارید با ما همراه باشید.

داشتن سایت و اپلیکیشن

امکان شخصی‌سازی خدمات و محصولات

یکی از مهمترین دلایل داشتن سایت و اپلیکیشن در کنار هم امکان ایجاد یک بستر و فضای مناسب برای شخصی سازی خدمات و محصولات شرکت‌ها است. طراحی این نوع پلتفرم‌ها و وب سایت‌ها برای شما مشکل و یا محدودیتی را به وجود نیاورده و با ریسک و خطرات خاصی هم همراهی نمی‌کند.

اگر شما بتوانید به صورت همزمان یک سایت و اپلیکیشن برای خود طراحی کنید این امکان را دارید که به راحت‌ترین شکل ممکن محصولات و خدمات مورد نظر خود را به شکلی کاملاً اختصاصی به کاربران معرفی و عرضه نمایید و رضایت خاطر آن‌ها را جلب سازید.

اجرای عملیات خرید و فروش به شیوه خودکار

بدون شک این مزیت یکی از مهمترین دلایل استفاده از سایت و اپلیکیشن در کنار هم است. چراکه کمک می‌کند تا وقت و فرصت زیادی را از مشتریان تلف نکرده و آن‌ها را با سرعتی بسیار بالا به سمت محصول و یا خدمتی که در نظر دارند هدایت کنید.

استفاده از این دو امکان در کنار یکدیگر به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا فرایندهای خرید و فروش محصولات را به شکلی خودکار به سرانجام برسانند.

علاوه بر صرفه جویی در وقت مشتریان این امکان برای شما هم مناسب است. چراکه می‌توانید در زمان خود صرفه جویی به عمل آورده و این مدت زمان را به کارهایی اختصاص دهید که به توسعه کسب و کارتان کمک می‌کنند.

جلب اعتماد کاربران و اعتمادسازی بیشتر

در حال حاضر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند خریدهای خود را از طریق مراجعه به یک وب سایت و یا اپلیکیشن انجام دهند. چراکه به این پلتفرم‌ها اعتماد کافی دارند. هرچند شما می‌توانید از امکان و فرصت شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده کرده و کسب و کار خود را توسعه و رونق دهید.

با این حال بسیاری از کاربران به شبکه‌های اجتماعی اعتماد چندانی ندارند و سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را برای خرید و فروش مناسب‌تر می‌دانند. شما می‌توانید در کنار طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن یک شبکه اجتماعی کارآمد نیز طراحی کنید و این شبکه را به این دو امکان اتصال دهید.

در این صورت کاربران می‌توانند از طریق مراجعه به شبکه اجتماعی به سمت سایت و اپلیکیشن شما هدایت شوند و پس از بررسی ویژگی‌ها و امکاناتی از قبیل نماد اعتماد الکترونیک وب سایت، به راحت‌ترین شکل ممکن به شما اعتماد کرده و خریدهای خود را انجام دهند.

به دست آوردن اعتبار کافی

بسیاری از صاحبان مشاغل که به طراحی اپلیکیشن و وب سایت در کنار یکدیگر اقدام می‌نمایند، دلیل اصلی این کار را به دست آوردن اعتبار می‌دانند. اگر شما بتوانید یک سایت حرفه‌ای و در کنار آن یک اپلیکیشن طراحی کنید و در طراحی این دو، نکات و اصول فنی را رعایت نمایید، می‌توانید کسب و کار و برند خود را معتبر معرفی کنید.

داشتن عملکرد مطلوب با داشتن سایت و اپلیکیشن

صاحبان کسب و کارهای اینترنتی همواره با مشکل اطلاع رسانی موجودی کالاهای خود و زمان اتمام آن‌ها روبرو هستند. بیشتر این افراد تمایل دارند مدت زمان کمتری را به چنین اموری اختصاص دهند.

با داشتن سایت و اپلیکیشن در کنار هم تا حدود زیادی این مشکل برطرف خواهد شد. چراکه با طراحی این دو در کنار یکدیگر به پایان رسیدن یک محصول خاص در پلتفرم و سایت به شکلی کاملا خودکار انجام شده و نیازی به اطلاع رسانی آن نخواهید داشت.

تبدیل سایت به اپلیکیشن

جذب بیشتر مشتریان

با کمک وب سایت و اپلیکیشن این امکان را به دست می‌آورید که به صورت همزمان تعداد بسیار زیادی از مخاطبان و کاربران اینترنت را به سمت خود جذب کنید. جذب مشتریان از کانال‌های گوناگون هم به شما کمک می‌کند تا فروش خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهید.

در واقع تمامی مشتریان خریدهای خود را تنها از طریق سایت انجام نمی‌دهند و بعضی تمایل دارند با مراجعه به اپلیکیشن‌های حرفه‌ای و معتبر این کار را به سرانجام برسانند. پس با طراحی هر دوی این امکانات، هر دو دسته مشتریان خود را حفظ خواهید کرد.

رابط کاربری آسان

فرایند وارد شدن به یک وب سایت و یا اپلیکیشن و اجرای عملیات خرید و ثبت سفارش در این دو، به راحتی صورت می‌پذیرد.

کاربران پس از ثبت سفارش به راحت‌ترین شکل ممکن به سمت درگاه بانکی هدایت شده و می‌توانند هزینه  محصول و یا خدمات مورد نظر خود را پرداخت کرده و یک کد رهگیری به دست آورند. این فرایند همان‌طور که ملاحظه کردید بسیار ساده است و کاربران شما را به یک مشتری وفادار تبدیل می‌کند.

امکان ارتقاء بستر کاربری

یکی از مهمترین دلایل استفاده از سایت و اپلیکیشن در کنار هم امکان ارتقا و به‌روزرسانی است. شما می‌توانید به راحت‌ترین شکل ممکن و پس از گذشت مدت زمانی خاص، به منظور هماهنگی با نیازهای مشتریان و انتظارات آن‌ها اپلیکیشن و وب سایت خود را به صورت همزمان ارتقا دهید تا سود بیشتری را نیز از آن خود سازید.

هوشمندانه و خلاقانه ساختن عملکردها

طراحی سایت و اپلیکیشن در کنار هم فرایندی ساده بوده و هوشمندانه و خلاقانه بودن فعالیت‌های شما را نیز نشان می‌دهد. لذا می‌تواند به صاحبان مشاغل کمک کند تا رونق بیشتری به کسب و کار و جایگاه شغلی خود بدهند. این اقدام در دراز مدت کاربران شما را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کند.

تمایز از رقبا

داشتن سایت و اپلیکیشن در کنار هم باعث تمایز شما می‌شود. به ویژه اینکه بسیاری از صاحبان مشاغل تنها از وب سایت برای ارائه خدمات و عرضه محصولات خود کمک می‌گیرند و از مزایای طراحی اپلیکیشن اطلاع چندانی ندارند. پس شما می‌توانید از این دو ابزار مهم و کاربردی تا زمانی که رقبایتان هنوز به این میدان وارد نشده‌اند بهره‌برداری کنید و سهم بالایی از بازار را از آن خود سازید.

آنچه در این مطلب میخوانید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
پیامک
باز کردن بستن
تماس با ما